söndag 15 juli 2012

Dagens feelis

Det är lite på denna nivå idag.....


Tidigare idag var jag absolut inte alls bakfull och gråtfärdig mitt i rewelcenter. Kristian tyckte detta var mega-awesome och tog en bild. Vi skulle bara in till stan och gå på loppis och köpa subway...MEN NEJ då tycker kristian att det är en helt bra ide att köpa upp hela H&M och gå på claes ohlson i typ hundra år. Inte snällt. Här har jag väntat att fara och shoppa kläder med Kristian och så väljer han denna dag av alla dagar då jag håller på att svimma av mat-brist och sånt. Nå han köpte två väskor åt mej på loppis iallafall så lite söt är han ju nog. De är faktiskt de väskorna som syns på bild. En liten läder ryggsäck och en större svart fyrkantig väska med gulddetaljer. (Nä jag har inte alls köpt 3 nya väskor inom loppet av några dagar.....)

Nu sådär efter subwaymat och massa kokis så mår jag riktigt bra igen. Kristian har dock fått perus eftermiddags-krapula-attack och ligger och sover som en stock på soffan. Bra söndag! :D

Inga kommentarer: