fredag 27 juli 2012

Grattis älskling på din 23 års dag!



Idag fyller min älsklings-Sofia 23 år, och vi började mårgonen med att jag rusade iväg till jobbet,
enda present som jag hade 'tid' att ge var:
   

             "All i got for my birthday was those lidl thongs"

Så jag VET att Sofia blev jätte glad och nöjd! Höpöhöpö, Jag skrev dock också att hon skulle vänta till NU, och läsa sina "vanliga" sidor på datorn... Dock klassar hon säkert ca 80-90 bloggar till 'vanliga', så det kan räcka en stund före hon läser detta :)

Nu när du läser dehär älskling, är jag påväg efter en 'special-made' kaka åt dig, modell: salt. Medans jag hämtar kakan, så finns det KANSKE någon present till åt dig (Tro de eller int! :o )

Om du sitter i vardagsrummet, ta och kolla in dina nya gardiner lite extra noggrant!... :)


Du ska ha en awesome födelsedag älskling! Älskar dig gammel-sofia!
Vi syns snart!

Hälsningar. Kristian

1 kommentar:

Sofia Troberg sa...

åååååh Tack älskling för ditt söta intrång på min blogg och för alla fina presenter! Jag älskar så jättemycket finaste! <3