fredag 13 juli 2012

Gårdagens bravader

 Igår hade jag ledig dag! Dagen började med att jag städade hela morgonen och lyssnade på Abba! Fixade upp köket som nu är tipptopp. Sedan kom mamma efter mig och vi mötte upp pappa och lunchade på svenska klubben.

 Mumsiga köttfärsbiffar och svampsås. 
Eftersom det var torsdag så fanns det givetvis pannkaka med grädde och sylt! Jag och mamma for sedan och shoppade lite och gjorde bankärenden. 
 Sedan när jag kom hem så upptäckte jag till min lycka att kristian köpt jordgubbar åt mej! mums

På kvällen gick vi på promenad till seglis för att hälsa på mamma och pappa som vaktade båtarna. Skönt promenadväder var det! (Det regnade alltså inte, jag tyckte bara jag skulle vara mega-cool och posera med paraply av nån underlig anledning....)

Inga kommentarer: