söndag 15 juli 2012

Ollis lördag!

Igår blev det som sagt lite ändrade planer. Först hade vi tänkt fara och lappa min cykelring till mamma och pappa och sedan fara ut och cykla. Men så vips bara så var mat och vin framdukat på terassen och vi lämnade dit och satt och pratade och spelade och sjöng lite istället. Efter detta så kom vi nog båda fram till att ett besök till vårat allas lokala vattenhål (also known as ollis) inte skulle sitta så fel. Så vi hoppade på cyklarna och cyklade in till stan. Jag hade typ fulaste kläderna ever på mig eftersom jag inte hade planerat utgång. Som tur va ja snygg as hell ändå.......! :D 

 Mammas "strampen smörgåsar" SÅ GOTT!
 Glada peeps at ollis! 
 Inte så nyktra dock.....
 Hahaha!


  Träffade Sanna som också hade hittat till vasas stolthet (alltså ollis..) :D
Resten av bilderna tror jag för allas bästa att vi skippar... Idag är feelisen fortfarande såhär.... :D Du är söt då du sover Kristian! 

Inga kommentarer: