fredag 20 juli 2012

800:onde inlägget!

Hurra idag fyller min blogg 800 inlägg. Idag har jag hunnit med både morgonpowerwalk kring öjberget med Lena och kvällstur på jobbet. Nu tänkte jag och min ny klippta kar ta oss en promenad. På hemvägen skall vi gå via apoteket och köpa strepsils (Har ont som fan i halsen) och chickenwings! Mums. Och jo jag vet att jag borde ligga i sängen och kurera min hals. Men jag funkar tyvärr inte på det sättet. Är just nu inne i en period då jag vill göra saker hela tiden. börjar klättra längs med väggarna om jag måst va sjuk. Dessutom tror jag inte det är något farligt. Troligen bara från att ha jobbat i ett kokhett cafe i 2 dagar med en iskall fläkt (lite sån där södern-airconditioner effect då man alltid blir sjuk) Tror jag måste ta en jekku-shot innan vi går, borde vara ett säkert kort? Jag menar det borde ju döda lite bakterier eller virus och sånt och promenaden kanske dessutom blir lite roligare. Höhö!


Bild från öjberget i morse. Skönt att gå där mitt ute i naturen utan massa folk och massa bilar! bra idé Lena!

Inga kommentarer: