lördag 30 juni 2012

Midsommar del 6

Lördagen och söndagen:

 Mamma och Pappa kom till villan och började lördagen med att nörda framför varsin laptop....
 Några kompisar måste fara hem till lördagskvällen men några stannade kvar till söndagen och fortsatte festen! 
 Haha! 
 Misdommarnatt
 Alltså jag tycker ju nog om er båda två och sådär..... men wtf ?! :D
 Jag och Daniel härmar "joe goes" och försöker se allvarliga ut... jag ser mest sjuk och creepy ut dock..lite neandertalar-lik faktiskt....:D 
 Jag stylar daniels hår!  (observera kåla tg i bakgrunden)
 Jag och Jenny förvandlades till en fnittrig hög... helt perus! 
 Vi spelade chichago! Här är ställningen. (Sori TG :D)
 Även söndagarna har sin guldkant....
 Här har ni Pappa och jag som grillar! Jenny tog denna bild för hon tyckte min outfit var otroligt ful?! SAY WHAAAT? :(
 MATIN!
Och förstås kaffe efter maten.

1 kommentar:

Daniel sa...

du kan klaga på din creepy look men du had iallafall ingen rudolf-röd näsa som jag, urk... vitsi banankakon på sista bilden som ingen ville ha :)