måndag 23 juli 2012

Happy times!

Jag ser så fram emot följande veckor så det är inte sant! Jag har varit så lycklig hela dagen att jag bokstavligt talat hoppat upp och ner bakom bulladisken och har inte kunnat sluta le hela dagen.

För det första:

- Min 23dje födelsedag är på kommande! Jepp ni läste rätt, denna fredag 27.7 blir jag ännu ett år äldre, klokare och vackrare. ehum... precis. 

- Vädret ser till och med ut att kunna bli helt mega awesome! Sol och varmt både fredag och lördag. 

- Jag är ledig från fredag klockan 1 tills tisdag. HUR AWESOME? 

För det andra:

- Jag har massa 9-10 timmars dagar följande veckor på jobbet! I mina ögon betyder det PENGAR!

För det tredje:

- Första svaret på mitt svalgprov var negativt! Förhoppningsvis är det bara ett virus och jag behöver inte äta antibiotika över min födelsedag ! WOOO!

- Kombinationen burana 600 och para-tabs är awesome ifall man vill eliminera smärta! (i mitt fall återfå förmågan att kunna svälja mat) 

För det fjärde:

- Senaste månaderna har jag drömt om en ny lägenhet. En med vita väggar, laminatgolv, mega-stor balkong, stor wc, tvättmaskin, diskmaskin och helst en bastu. En lägenhet som har köket och vardagsrummet och inte är så onödigt stora och sitter ihop. En lägenhet som har potential att inredas riktigt fint och stilrent. En lägenhet som är utanför stan men nära butik och nära havet och relativt nybyggd....you know where i´m going with this.....

YEP! OM TYP 3 VECKOR FLYTTAR VI TILL EN NY LÄGENHET I BOSTADSMÄSSOOMRÅDET I SUNNANVIK! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

Den har för fan torktumlare OCH BILTAK!!!! :D Och det är inte längre bort från skolan än var vi bor nu. 

DEN HAR ALLT DET JAG JUST BESKREV! Jag är så lycklig så jag skulle kunna börja lipa......

Detta betyder också att våran lägenhet blir ledig i mitten av augusti. Så ifall nån som läser detta söker en lägenhet eller vet någon som söker så hör gärna av er. Det är en ganska stor tvåa med balkong på skolhusgatan. (ps. awesome fondvägg i sovrummet :D)

För det femte:


- Jag har världens bästa pojkvän. Sad (för er andra) but true (hihi)! :D Puss älskling! 

1 kommentar:

Lena sa...

Nejmen vvaaaaaah?! :D har ni bestämt er för en ny lägenhet! GRATTIS! :D Shit så skoj! Nyfiken på att få höra mera när vi ses :) Kramar