lördag 28 juli 2012

Födelsedagsfirande bildbomb


 Redo för födelsedagsfirande!
 Efter kak-ätande och vin drickande hemma hos oss så gick vi iväg mot stranden.
 Jag
 fin-jenny

Maari, Daniel och Tg studerar måsar :D
Kolla vilket mästerverk jag klarade av att göra på maari i mitt inte så nyktra tillstånd! Och den höll hela kvällen :D

 Jag och Etta
 Mia och Maria :D
 Ingen aning va vi koncentrerar oss på sådär hårt :D
 pose!
 Alla vägar leder till ollis (som vanligt).  Kristian och Pelle på bild!
 Pelle
  Puss på älskling! 
Jag och Tg!

Fulla och glada gick vi sedan via hotwings och köpte 30 stycken hotwings som var så jäkla goda så jag överväger att börja en ny diet där man endast äter hotwings. Typ hotkins eller lchw :DD 

Perfekt slut på en awesome kväll! Tack ska ni ha allihopa!

Inga kommentarer: