torsdag 10 maj 2012

Tjejkväll

Igår hade vi tjejkväll. Jag,Jenny,Isa och Haili. Vi åt mycket nomnom, drack mycket nomnom och pratade om allt möjligt.

Dagens:
Har ätit en tonfisk burk. That´s it. Jag känner mig konstig. Typiskt att humöret är i botten och det regnar då man har en ledig dag. Nu skall jag fortsätta med att ligga i sängen med laptopen i famnen och inte göra någonting. Som tur kommer Kristian snart hem med en hamburgar-sallad åt mej från Hese. Med myki dipp. Vem behöver franskisar och bröd då det finns sås? Skulle jag få välja någonting att leva på resten av mitt liv så skulle det vara  riktigt tjocka fina medel tillagade biffar med olika såser till. Biff och sås for the win. Helst entrecote eller pepparbiff eller bara nötkött överlag. Jag skulle aldrig kunna vara vegetarian.

Hahaha märks inte alls att jag är hungrig. Nu kommer tre bilder från igår.

Hailis sangria
 Awesomesallad (min version)
Jenny och Isa nördar. Eller egentligen betalar Jenny en resa till Kreta som vi inte alls är nå avundsjuka på.

Inga kommentarer: