tisdag 15 maj 2012

Bilar

Idag har jag varit duktig. Jag tog Kristians bil till skolan. Helt själv! Jag körde helt själv, backade helt själv och parkerade helt själv. OCH jag mosade ingen och jag kraschade inte heller bilen. Jag var inte rädd, jag hade ingen ångest och jag fick inte panik. Helt jätte-godkänt tycker jag! Jag har faktiskt hållit vad jag lovat och kört ganska mycket bil på sistone, ganska ofta faktiskt. Och inte bara våran skrolle-bil utan jag har fått prova på andra bilar också. Helt otroligt hur jag faktiskt börjar fatta tycke både för att köra bil och för vår röda söta skrothög som jag annars svurit i för att den varit så jobbig att köra. Det är nästan så att jag börjat på riktigt fundera på att skaffa en egen bil. I framtiden (typ när jag har pengar) skall jag ha en fin liten färgglad bil, en med mycket personlighet. Som jag skall döpa till något sött bil-namn och som jag hoppas att jag en dag kan se tillbaka på och berätta för mina barnbarn om mina minnen med min första bil. 

Här är två bilder på vårat söta bmw e30 skrälle.


Inga kommentarer: