söndag 6 maj 2012

Skaffa dig ett liv

Jestas vad jag har varit oaktiv här de senaste dagarna...Men ser ni då jag har försökt det mitt allra bästa att skaffa mig ett riktigt liv.

Såhär skaffar du dig ett riktigt liv:
- Bjud in en vän (locka med kaka och choko)
- lägg på alla 8 harry potter filmer efter varandra så att din vän inte har en chans att gå hem.
- Ta fram bakelser i en låda. Ät med varsin sked direkt ur lådan...
- Köp en flaska vin
- Far till ollis (säger ju sig själv hu coolt de e)
- Va krapula, köp allt man hittar i matväg vi siwa (får din vän att stanna några timmar till...)
- Fortsätta se på the awesome harry potter.

Puss å hej

Nånä men skämt åsido så har vi haft en jävla awesome helg och här kommer några pics på våra knäppa funderingar.





(Jag och Kristian är snygga som vanligt och lyckas alltid på bild........)

2 kommentarer:

Anna sa...

LOL att kassörskan har en Suomitröja på sig :D

Sofia Troberg sa...

Hahahahaha jaa di ha ren haft i flera veckor alla som jobbar på den butiken ;D