fredag 18 maj 2012

Ledig fredag

Idag har både jag och Kristian haft ledigt. Vi har varit och ätit på chili och lime och gått på loppis. Senare så har jag varit med Mommo på stan på jakt efter springskor. Otroligt vad dåligt utbud de har åt oss stackars plattfotade människor. Jag vill ha en springsko med mycket stöd men som ändå är färggrann och fin. Hittade en sko som jag gillade men som inte fanns i min nummer och en sko som var jätte bekväm men ganska grå. Ska se om de skulle kunna beställa den fina skon med stöd, annars blir det den gråa. Den var nog också fin.
Tack åt mommo som orkade springa med mig i alla sportaffärer idag. På måndag skall vi fortsätta jakten.

Nu sitter jag hemma i soffan och Kristian, Daniel och Tg har flyttat in köksbordet till vardagsrummet och dragit hit en massa datagrejjer.....De har ett 3pers LAN på G............help me?! :D

Några bilder från idag:

Lunch
 Söta Kristian med svullna ögon. Pollen 1 Kristian 0. 
Nå fåniga solbrills jag köpte på loppis... såg inte sådär runda ut då jag testade dem.. hmm :D

Inga kommentarer: