måndag 28 maj 2012

Jeppis del 4

 Först av allt börjar jag detta inlägg med att varna för äcklig bild på död säl. Så ifall ni inte vill se en bild på en sådan så scrolla inte neråt.
 Ifall nån undrar varför mina ben är fulla med blåmärken då är det helt enkelt för att jag är ett jäkla klåp som går in i saker hela tiden. Haha! (ojdå min knut på tröjan ha tydligen varit uppe när alla dessa bilder tagits)
 Vandrar vidare mot nästa klippa

 Död säl vid stranden :( Stackars stackars lilla säl. Ingen trevlig syn. 

 Hopp!
 yeah!
 Alltså.... ibland vet jag faktiskt inte själv vad jag håller på med......



Vi låg och solade en stund på en klippa! Skönt i solen fast det blåste ganska kallt. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Nu har jag testat flera av dina recept och det blir ju bara för gott :) Så fler recept önskas! Man blir ju så inspirerad av de fina bilderna också!

Daniel sa...

åhh stackars säl, undra va som ha hänt. Kristian såg också ut som en död säl på sista bilden...

Sofia Troberg sa...

Anonym, Tack! Oj vad roligt att höra! :D Jo jag har varit lite dålig på receptfronten på sistone men det kommer nog flera så småningom! :)

Daniel, Jo stackaren, jag undrar också hur den har dött. Haha, som tur så lever kristian-sälen ännu (;