torsdag 10 maj 2012

Hår funderingar

Nu har jag hår funderingar på G igen. Jag skulle vilja ha superljust hår nu till sommaren. Men med en ask-färg så får jag inte håret så ljust som jag vill. Men det får absolut inte bli gult heller. Så nu undrar jag om nån hårkunnig skulle vilja ge något tips. Att gå till frissan skulle ju vara det enklaste alternativet... men också tyvärr det dyraste...och jag har inte råd med det just nu.

Skulle vilja att mitt hår skulle vara så ljust som de ser ut att vara på dessa bilder. Såhär ljust är det inte i verkligheten...bara i topparna. Alltså jag vill ju inte ha det vitt eller grått heller. svårt att förklara :D

Någon som provat loreals ljusaste färg "stockholm" ? Pärlblond borde den vara? Undrar om den skulle fungera :)

1 kommentar:

Daniel sa...

Laga he mörkt lila och sen lagar du Kristians hår grönt.