tisdag 15 maj 2012

Sofia-dagen

Idag firar jag inte dagen då kvartsfinalerna i ishockey börjar och inte heller diablo3-dagen utan idag firar jag min namnsdag! (som såklart är hundra gånger viktigare än hockey och nya dataspel?...douh?)

Dock skadades mitt ego lite i morse då min pojkvän for iväg klockan 9 på morgonen till citymarket för att köpa diablo 3 och kom hem och räckte mig ett wow spel han fått på köpet och säger "grattis på namnsdagen älskling"....oh god.  Haha som tur fick jag en light ed också.

Nu har Kristian redan börjat spela sitt nördspel och jag skall snart fara till skolan för att göra grupparbete.

Grattis alla Sofior där ute!


Snart är det sommar och då skall jag odla såhär mycket fräknar igen och ha sådär ljust hår! På bilder är jag inne i en kryddbutik i alanya.

2 kommentarer:

victoria sa...

fräknar e så fint!

Sofia Troberg sa...

Tack ska du ha :) Det tycker jag också nuförtiden! när jag var yngre hatade jag dem. Haha