torsdag 12 april 2012

Weird feeling

Idag mår jag konstigt, det skiftar mellan huvudvärk, illamående och frossningar ?! Haha nåja det finns ju nog värre saker här i världen. Som exempelvis att jag snart skall klippa av mitt hår....det är först högst på viktighets-skalan..eller hur va de? (; ehum precis. 

Känns dumt att jag mår dåligt för att jag är trött men kan inte sova för då får jag huvudvärk?! var är logiken i detta? Någon annan som har samma problem och får huvudvärk och illamående om ni sover mitt på dagen?

Här kommer några konstiga bilder också...:D Hurra för min webcam! 


2 kommentarer:

Elina sa...

Ja böri också må illa då ja sover på dagen så däför gör int ja de.:P Konstit de där..

Sofia Troberg sa...

Jonå man tycker ju hjärnan borde tacka en för att man nån gång låter den sova... men nä :D