fredag 13 april 2012

Hår och sånt.

Beställde just till frissan. På måndagen ryker håret. Hjälp! Jag hoppas verkligen detta kommer att göra gott åt mitt hår och att det inte händer samma sak igen och det blir ojämnt och slitet och jag klippt bort allt hår helt i onödan. Klipper ju bort det på grund av att jag vill ha hela håret samma längd och inte massa hårstrån som går av på mitten. Planen är ju att jag sedan skall få det långt igen med rekordfart (; Hur det nu sedan skall gå till.  Ifall nån som är frissa eller hårintresserad läser detta och har några råd att dela med sig så är jag jättetacksam ifall ni vill ge några tips. 

Idag kände jag mig för att sätta på mig läppstift och en jättestor jeansskjorta/jacka :) Försökte i evigheter att få en bild där jag inte såg fånig ut... tyvärr så misslyckades jag alla gånger. Så här kommer 3 fåniga bilder då istället (; 



Inga kommentarer: