söndag 1 april 2012

Videfrassan

Idag har vi varit hemma hos mamma och pappa på lunch och så har vi även varit och plockat videkissor (eller videfrassan som Kristian döpte dem till........). Förstås började det snöa på fullt när vi väl kom oss iväg efter maten men nog gick det bra för det. Mamma och Leia var också med.  Mina förra fina videkissor som jag har  torkade i en vas börjar ha sett sina bästa dagar så nu skall de bytas ut.

 Såhär när alla andra är krabbis och återhämtar sig efter pampasveckan så har jag och Kristian haft en riktigt bra och skön söndag utan huvudvärk och illamående och allt vad det nu innebär. (Jo...jag är egentligen avundsjuk.........)

Frågade Kristian vad han ville äta ikväll då det är sista dagen på min dietpaushelg....han valde curly fries och fiskpinnar... alltså......karar..........suck! Nåja... stackars min mage bara.

1 kommentar:

Min Naturliga Sida sa...

Haha, prima bilder på "frassan" och dess ägare ! Tack för en fin dag ! Kram Mamma :)