måndag 9 april 2012

Runt matbordet

Igår var vi hos mina föräldrar och åt påskmat igen! Jag fick också cruisa runt stan med mamma och pappas automatväxlade bil. Helt awesome? Jag skall så ha en automatväxlad bil i framtiden. Man behöver ju inte göra ett skit. Haha! 

Här är några bilder jag tog igår när vi satt och åt. 
 (kokt sparris med parmaskinka och hollandaisesås)

 (Mammas påskblommor fotade genom en tunn gardin. Huvudrätten som bestod av mögelostpotatisgratäng, rödvinssås och ungskött så glömde jag att fota. Hade fullt upp att äta! )

 (Efterrätten som jag inte minns vad det hette men receptet var från Vasabladet)

Idag skall vi fara till Tölby! Kristians mamma bjuder på mat. Mums! Före det så tänkte vi ta en promenad i fina Tölby och titta lite där de bygger nya travbanan. 

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Ååååh har de ÄTNLIGEN börjat bygga nya hästsportcentret?! Nice! Och receptet till efterrätten hittar du på www.malins-mat.com :D

Sofia Troberg sa...

Jonå de har no inte börjat bygga ännu men di gräver och har sig å lagar grunden dit :D Jo de va just från malins mat de va :)