torsdag 5 april 2012

No need to fear

Ni behöver inte vara rädda om ni idag såg någon gåendes längs vasas gator som såg ut såhär. Gick nämligen hem från min sista praktikdag idag med en kameraväska, en vanlig väska, en plastpåse med påskgräs i, ett stativ i ena handen och en kruka med ett gigantisk batat i andra. På näsan lyste det fräknar som var lite större än de vanliga, lite väl röda kinder och röda läppar. Tur att det är påsktider och att det tar typ 7 minuter att gå från praktiken, annars hade nog folk börjat undra.




Idag har varit en rolig dag men sorglig. Ville inte alls sluta på min praktikplats och jag kommer att sakna alla massor! :( Det har verkligen varit en mycket givande praktik. Tack!

Nu skall jag fortsätta dagen med att trycka i mig massa chips och sköta om min stackars sjukling som ligger i soffan och ylar och snyftar då han har feber. Alltså karar då de är sjuka...har aldrig sett nåt ynkligare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du varit på praktik?

Sofia Troberg sa...

På språkbadsdagis :)