lördag 7 april 2012

Uppe med tuppen

Vaknade alldeles för tidigt idag. Typ klockan 7 lyste solen in genom fönstret rakt i ansiktet och jag kunde inte sova längre. Jag har sån jäkla energi idag, troligen för att jag tvingades vara inomhus hela dagen igår och lata mig.
Så jag for iväg på en morgonlenkki. Det kanske inte var smartaste beslutet med tanke på att jag hade stegring igår. Men jag höll på att börja klättra på väggarna? Måste få ut energin på nåt sätt.

Nåja nu efter att jag har sprungit av mig den värsta överlopps energin så skall jag duscha och äta frukost. Senare skall vi fara till föräldrarna på påsklunch. Mums!

Hoppas det blir en bra dag idag! Bättre än gårdagen. Halva gårdagen gick ut på att jag svor i Vasa och vilken skitstad och vilket skitland vi lever i. Haha! Ibland blir man lite instängd i en stad där alla känner alla. Skulle verkligen behöva komma mig utomlands snart. Nån som vill skänka en pengasäck? Anyone? Jonä om jag ens skulle ha råd att gå till frissan skulle de ju vara helt OK. Men nej! Utomlandsresorna får nog vänta ännu...suck

Här kommer några bilder jag tagit på en Jordglob.



Inga kommentarer: