fredag 20 april 2012

Butter(fly)

Idag har jag varit trött halva dagen och butter andra halvan. Suck och stön för dagar som denna. Egentligen är det inga fel alls på denna dag annat än mitt humör och kanske lite vädret (som igen har gett oss flera cm snö ).

När jag kom hem från skolan idag tog det inte länge innan jag somnade på soffan fastän Kristian hade Toppe på besök och allt. Haha! Gästvänlig jag är jo... Nåja sedan efter många om och men så gick jag med på att fara efter tröst mat till subway! Nomnom. Nu då sådär efter att jag fått mat och lite choko så mår jag lite bättre.

Nu skall jag snart gå och sova så jag orkar stiga upp och fara till jobbet i morgon. Men först några bilder från samma tid förra året...............då såg det ut såhär.......!



2 kommentarer:

Isa sa...

Nej Sofia! Dina vackra bilder gav mig mega sommarfeelis, så nu vill ja nästan gråt då ja sir ut :D

Sofia Troberg sa...

Ja säg int annat! :D Tänkte slira fast på gården i morse då det var så mycket snö.... det är ju nog som tragiskt :D