torsdag 26 april 2012

Tröttis!

 Efter en hel...(ehum vi skippade inte alls första föreläsningen....) dag i skolan så är jag såhär trött som det syns på bilden och har noll motivation till att skriva klar min praktikrapport. Men men den ska nu göras klar idag och sedan så skall jag laga kokoschilifisk i ugnen med blomkål.
 Idag har jag återigen fått äran att köra Jennys lilla söta Opel till skolan och hem. Jenny har pipi rygg så jag har varit hennes chaffis här i två dagar nu (; Jag börjar bli riktigt awesome på att köra bil nu (; (peppar,peppar...) Får hoppas min bil-körnings-eufori håller i sig resten av livet nudå.

Nu är det praktikrapport som gäller!

2 kommentarer:

Daniel sa...

hoppas Jenny har insurance...
håret blev ju annars helt fint fast he sku va 5-10 gånger finare om he va 2-3 gånger längre :P

Sofia Troberg sa...

Haha! Jag är ett riktigt kör-pro nuförtiden!
Och jo jag har hört din åsikt om hår nu hundra gånger. Räcker nu!