måndag 23 april 2012

Nya håret

Nu var det klippt! Och jag är nog jätte nöjd! Inga tårar föll heller som jag förutspådde. Har inte riktigt hunnit testa några olika frisyrer ännu med mitt nya hår. Kommer att bli spännande att se hur det ser ut som lockigt. Nu är det fönat och plattat vid frissan. Jag färgade också ögonbrynen vilket gör att jag nu ser ut lite som en häxa då färgen ännu inte har nöts bort från huden. Haha! Nånej så farligt är det inte. Blev riktigt bra. Min frissa är verkligen duktig. Ifall nån undrar så klippte jag mig vid Hair Company som finns i samma hus som tågstationen.  Har inte heller hunnit ta en bra bild av mitt nya hår ännu. Men här är nu en iallafall :D



En liten del av mitt bortklippta hår. Lite sorgligt nog.....(alltså inte att jag klippte mig utan att jag faktiskt har tagit ett sånt här foto....) :D


4 kommentarer:

Elina sa...

Jag e ju där på praktik å ja så int dej ida. :O Men nu då ja tänker så såg ja no en blond som Anna klippt men som ja bara så bakifrån, de måsta va du då. :D Kan händ ja for å ät sen då hon klippt dej så..

Sofia Troberg sa...

Haha jo ja så dej då du for å äta :D tyckt nu de va du också! Tänkt vända mig om och hälsa men ja va lite rädd hon sku klippa mig i örat eller nå isåfall (; Haha!

Lena sa...

Oj SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGGGGGT! Supersuperfin är du och du passar perfekt i page! Nu blev jag jätte avundsjuk och sugen på att också klippa mig så där fräsh och fin! :) Snart ses vi, kommer hem ganska exakt om en månad! <3

Sofia Troberg sa...

Tack Lena :D Jovisst man känner sig riktigt vårfin nu i lite ny look (; Oj awesome! saknar dej <3