tisdag 27 juli 2010

Himlen firar min födelsedag!

Här sitter jag....Sofia 21 år... uppe mitt i natten och skakar...på min födelsedag! Det åskar som aldrig förr...Har aldrig sett såhär mycket blixtar i mitt liv. PÅ MIN FÖDELSEDAG :(
De som känner mig så vet att jag som liten var hysteriskt rädd för åskan...inte bara lite rädd...utan jag grät så mycket så att tårarna troligen tog slut. Sedan gömde jag mig i mammas famn och tryckte fingrarna i öronen och försökte ha så mycket ljud för mig så att jag inte skulle höra åsk-knallarna!

Just nu känner jag mig inte mycket äldre än 5år! Visst är det vackert och häftigt med blixtar...Men jag måste nog erkänna att jag är mest rädd. okej...jag är bara rädd. Jag sitter som bäst och försöker hålla tillbaka reflexen av att hysteriskt gråta i en kudde.

Det åskar alltid på min födelsedag, undrar om tor tycker om mig så mycket så han alltid fixar värsta åskvädret till min ära...Thanx tor! hoppas han lär sig snart att jag inte uppskattar hans fyverkerier.

Men trots alla blixtar så är jag nog världens lyckligaste flicka idag också! Vi hade kalas i karperö idag för kristians släkt. De hade så fina presenter så jag blev helt rörd! Och Kristian då...som redan hade gett mig en resa (som jag skall berätta mer om sedan när jag inte är förlamad av skräck) gav mig ännu en present till, min favorit parfym som för länge sedan hade tagit slut... och nu fick jag en ny ! Tack underbara sötis.

Tack älskling för att du är världens underbaraste, sötaste, snällaste, finaste människan på jorden <3

Nu skall jag gå och gräva ner mig brevid Kristian och fortsätta att skaka ikapp med fönsterrutorna (;

Inga kommentarer: