lördag 24 juli 2010

Hemligheter!

Lördag idag! Jag har haft en jävligt stressig dag på jobbet! Vi var bara två stycken idag. Ena var dödstrött (jag) och andra krapula! Ni kan ju tänka er hur många svordomar som flög ut ur våra munnar då allt bara sket sig :D
Alltså att kunder inte orkar kolla hur länge stället de dricker kaffe på har uppe? Och när man dessutom säger till åt dem att vi har stängt, så sitter de kvar å stirrar i taket? Suck....

Nåja.. men nu är jag hemma å ny duschad och lite nervös! Jag och Kristian skall snart åka iväg nånstans? Men jag har ingen aning om vart? Kristian har planerat nån liten "resa" nånstans? men jag vet inte vart jag hamnar eller vad jag skall packa ner i min IKEA kasse? Spännande :D Detta då (som sagt) är pågrund av min födelsedag som är nästa tisdag :D

Jag tror jag har världens bästa pojkvän! Eller nej... jag vet! :D Han är bara för söt!


Igår var vi med TG och Daniel och spelade minigolf. Jag är brutalt dålig på minigolf...jag har absolut NOLL tålamod med dendär jävla lilla bollen som aldrig går ner i hål-fan! En barnfamilj bredvid oss tittade nog lite konstigt på mej då jag svor och härjade varje gång det var min tur att putta bolljäveln. Jag kom som förväntat sist... och var skitsur! Jag förstår inte varför mitt tålamod är så dåligt just när det gäller minigolf? Kanske det är för att jag har traumatiska minnen när den sporten. När jag var liten och spelade minigolf första gången så trodde jag att man skulle göra som di gör på tv! Nivet... riktig golf? Ta fart med klubban och slå iväg bollen alltså. Och det gjorde jag....synd bara att stackars simon stod rakt bakom mej och fick klubbhelvetet rakt i ögat. Han hade värsta blåöga jag sett i flera veckor :D

hahaha, nä... kan nog inte vara det som är orsaken.. för nu började jag gapskratta för mig själv... :D det måste ju ha sett ganska kul ut !
Sedan for vi till tölby (där daniels bror bor) och spelade vårat traditionella kortspel :D Det har jag då igen massa med tålamod för! Urkul... och jag är inte alls lika dålig på det !
Daniel var också hundvalps och kattungevakt....världens sötaste lilla kissemiss och chihuahuavalp mötte oss i dörren...herregud jag smältade som smör i solsken! så otroligt söta båda två!

ojfan... nu får jag brottomt... fort packa och föna håret innan kristian kommer hem och märker att jag bara sitter och bloggar :D

Inga kommentarer: