söndag 1 augusti 2010

Stööön!

Har varit i töjby igår och idag, på kristians mommos och moffas andra villa. Jag och Kristian och matias har simmat så mycket idag så man är helt slut i kroppen. Ögonen svider och det känns som om en ångvält har kört över en. Så nu finns det inget annat att göra än att kolla på Family guy och slappa i soffan.

Har varit duktig och plockat två burkar med blåbär idag också! Men fyfan vad mycket myggor.
haha, en oseriös bild på mej!

Hjortron.


slända.

äääh...jag har leidon, hinner inte med någonting nuförtiden! jobb jobb jobb stress stress stress sova sova sova och en massa annat!....helvete. Jag vill hinna med kompisar jag vill hinna med Fester och jag vill hinna göra det jag vill! arrhhhhggg... Massa pengar och en repris på ayia napa skulle inte sitta fel nu...Festa i två veckor i sträck med de bästa, och bara få ligga i solen på dagarna utan att behöva fundera över morgondagen. Hur lyxigt som helst! Ligga vid poolen och dricka drinkar...ååh..! skitskitskit



Inga kommentarer: