tisdag 13 juli 2010

Värmebölja!

Över 30 grader varmt idag...helt sjukt hett, går ju knappt att andas ordentligt :D Kom ett åskväder nu på kvällen som gjorde att det blev lite bättre, men fortfarande jättevarmt.
Gick bättre på jobbet idag, var vid hallen! Skulle gärna vara där resten av veckan, men det fick ja tydligen inte.
Efter jobbet så var jag och söt och simmade till stranden. Trodde ju fan ja skulle smälta bort!
Sedan var vi och handlade till prisma och satt en stund på en klippa vid smulterö.

Jag och söt ! Har tagit bild med telefonkameran så den är inte så bra kvalite!


Mina tomatisar växer också massor! Nästan lite väl mycket, hela balkongen har blivit en djungel :D Men de ser ut att bli mycket frukt på dem. fast min stackars chili planta har ohyra :( Buhu..
Här är lite bilder som jag tagit med min telefon!

2 kommentarer:

Min Naturliga Sida sa...

Arghh ! Jag e mega avundsjuk på dina tomater ! Du har gröna fingrar Sofia !

Sofia Troberg sa...

Nå int har ja nu nå mer gröna fingrar än dej! Ja har bara balkong där de e typ hundrafemti grader varmt!