måndag 5 juli 2010

Waka Waka eh eh!

Denhär shakiras waka waka låt har varit på min skalle hela dagen! Och det är omöjligt att nynna på någon annan sång. Dagen har spenderats med mina vänner på stranden! Urskönt fastän de blåste sylvassa sandkorn på en när man låg och solade. Så sand har vi överallt idag med andra ord, vissa korn troligen intatuerade i huden. Hurra.
Sedan blev mat på RAX! huvvadå va mätt man blir där, tur man inte äter där så ofta, men ibland blir man ju...ehum.. medtvingad. Sedan gjorde jag det stora misstaget att vi gick ner till gatan genom ginatricot...som hade rea. Nåja inget helt onödigt iallafall två par underbyxor och en tunika för ynka 13 euro.
Dåligt dåligt...för det första har jag inga extra pengar och för det andra så har jag svurit att inte köpa nåt på gina i sommar. DAMN!Jag dissar helst Gina nuförtiden. Dålig kvalite på kläder och vasas butik så tar in så konstiga kläder.

Just nu sitter jag i tölby (jo jag tog med datorn). Kristian skulle skruva med bilen och jag ville fixa mina midsommarbilder så jag tog därför med min vinröda sötis.


Här är Linnea, vacker rosa skogsblomma som är uppkallad av botanikern Carl von Linné
Si bara va jag minns från en barnbok som jag läste för sådär hundra år sedan ;)


Gul näckros! Bilderna är från midsommaren.



2 kommentarer:

Christina sa...

Ja blev också grymt besviken på Ginas utbud för tillfället. Tur att ja int besöker Vasa alltför ofta.

Sofia Troberg sa...

Jo! Hoppas di skärper sig snart. och börjar köpa in alla snygga plagg istället!