fredag 26 juni 2009

Summer time

ååh, skönt. Sommarvädret fortsätter... iallfall ända tills tisdagen har de lovat värmebölja.
Har spenderat senaste dagarna på stranden, och igår var jag tilochmed med mamma på båtutflykt till Kalajanne på varsin lonkero och smörgås.
Idag har jag redan hunnit vakna och varit på lenkki :D Nu skall jag smaka på keldas nya kryddiga orientaliska soppa och sedan med Danni till stranden ^^

I förrgår satt jag,mia,danni,verro,mic och op vid strampen och chillade! Det var helt tjockt med folk en varm onsdagskväll :D Sedan drog jag och danni och mia vidare på varsin drink ^^ Skulle sedan till fontana och dansa, men det visade sig att ingen hade tänkt i samma banor som vi, och fontana var helt tomt med folk ännu klockan 12. så vi for hem och sova då ^^

Ikväll kommer äntligen Kristian hem <3 det känns som flera veckor sedan han var hemma sist, fast det bara är två. Gooooos ^^
Nåniin, nu skall jag äta och steeeeeeka :D

Inga kommentarer: