söndag 7 juni 2009

Istid?

Vart tog värmen vägen? under 10 grader! Fy sjutton :D Nåja, men igår var vi iallafall trots det kalla vädret till strampen en stund, jag och mia och danni. Sedan när solen for bakom en jättebjörk så gick vi till amarillo istället. Väl där var vi så hungriga så istället för att bara beställa varsin drink så blev det mat+dricka istället ^^ hah! Jag åt amarillos hamburgare eftersom jag inte ätit den förr.
Den var god, men alldeles för stor tyckte jag. Fast jag är ju fin flicka och lämnar inget på fatet så jag tryckte i mig hela iallafall (; Haha! fyfan vad mätt jag var sen! Sedan beställde jag en mojito eftersom det är så roligt att beställa drinkar på amarillo där de verkligen har de drinkar man vill ha, och dessutom så lagar di dem som di skall lagas. Den var mums.

Jag har märkt att jag har fått en superdålig vana av att automatiskt lägga utropstäcken ibland istället för punkt? Varför gör jag det? Jag förstår inte. Det är ju inte precis lättare att lägga utropstäcken? Dumhuvu sofia.

Provinssi nästa helg! Har blivit lite från och till med det nu? Får se nu hur det blir. Jag skulle så gärna vilja fara jag, men jag skulle vilja vara där i flera dagar då och inte bara typ en halv.
så jag får nu se^^ Inte är det ju hela världen om man missar provinssi ett år... snyft :D

Nu har jag två saker jag vill att skall komma till vasa! Värmen och Kristian. Nåja, det är bara 5 och en halv dag så kommer kristian och bara typ femhundrasjuttidagar så kommer värmen! :D
haha, nänå får hoppas den hittar hit snart. Drömde inatt att Kristian var hemma och att jag låg och kramade honom, sedan så vaknade jag och trodde att han fortfarande var hemma, men när jag skulle krama honom så var sängen helt tom :( dumdröm! Så drömde jag också att jag var på nånslags redskapsgymnastik grej, och en massa tyskar var där och voltade och skuttade helt sjukt, och sen när jag prövade mina talanger så bara föll jag eller så gick redskapet sönder :D great!

2 kommentarer:

Sara Backlund sa...

nåmeeen int kan du ju missa provinssi :( varför sku du bara kuna va där en halv dag?

Sofia Troberg sa...

nåå int är de nu hela världen :D
Nå det är en massa olika orsaker (;
Jobb-avslutning på fredag kväll, mäki går barettmarchen på ons-tors så han kommer å va helt slut, och så kan det hända att han dessutom måst sitta inne på midsommar! och ännutill så har vi hus-målings helg :D huset skall målas om! gah! men förhoppningvis så skall man nog hinna till provinssi också någå ^^