torsdag 11 juni 2009

Jag kan inte sova

Nej nu orkar jag inte försöka sova längre, får helt enkelt stiga upp nu då.
Såhär i mitt morgon sura tillstånd så kom jag på en massa saker som jag inte tål just nu.

1. Sladdar
Fyfan för sladdar, speciellt om man har en rullande datorstol och det ligger massa sladdar på golvet som man inte slipper över med dendär jävla nördstolen. suck.

2. Regn
Jag hittade i förrgår ett superbra ställe att fota insekter på, fanns massor av dem där! Men nix, nu skall det regna och vara riktigt jävla mörkt så jag absolut inte kan gå dit och få mina bilder.
Men då igen så tycker jag om doften av regn, igår doftade det så gott när jag kom hem på kvällen så jag måsta gå på en liten promenad bara därför.

3. Batterier
De tar slut direkt. man hinner använda exempelvis kamera blixten 15 minuter så är de helt slut.
Och så står det på dem Ultra long lasting shit bla bla bla.. men nix! Eller bara batterier till min lilla kamera, det lilla röda batteriet i hörnet blinkar rött hela tiden. gah!

4. Att bo hemma
Det måste verkligen bli ändrig på det snart bara jag hittar nåt passligt! I förrgår köpte jag ett gott dyrt bröd åt mej till morgonmål och en stor klase bananer! igår morse när jag skulle äta mitt bröd så var hela jävla brödet borta! på en halv dag hade min kära familj käkat upp hela mitt dyra bröd :( och av mina bananer så var över hälften borta! SUCK! man måste tydligen äta 24/7 i dethär huset för att hinna få någå mat! :D haha, nu låter jag löjlig, men såntdär är verkligen irriterande ibland (;

5. Min ekonomi
"sommarlov" är visserligen skönt och roligt, men fyfan vad ekonomin lider! Speciellt med min shoppaholism :| Sen när jag väl inser att jag inte kan shoppa mer så kommer jag troligen att ligga på golvet och skaka (; haha! Igår var jag med Sara G på stan och kollade lite! Men endå kom jag hem med t-skjorta, topp,bh,underbyxor, och tights :| Plus lunch på amarillo (; crap
men min t-skorta var faktiskt till Aids kampanj (; Så jag hoppas mina pengar gick till nån som är sjuk! Söt tröjja iallafall, även om texten syftar på att man skall använda kondom !
Jag brukar inte köpa såndär kampanjklädergrejs men dendär långa t-skjortan var så söt ^^

Igår var jag och sara G skit häftiga (; vi målade i målarböcker och lagade korsord (; Haha! hur kul är inte det? Var ute på promenad med Lena också på eftermiddagen! promenader är nog bra, speciellt denhär tiden på året då allting är så fint.

5 kommentarer:

mikki sa...

jag kunde inte heller sova igår, mysko!

Sofia Troberg sa...

kanske det var.... fullmåne :|

Sara Backlund sa...

måst du köpa nya underkläder varje gång du shoppar? :b int tror ja endå mäki uppmärksammar varje nya strings du har :D

Sofia Troberg sa...

Alltså jag hoppas du skämtar? :D
Tror du påriktigt att jag köper underkläder för mäkis skull?
Jag förstår inte hur nån faktiskt stör sig på vad jag shoppar?

Sara sa...

men hahah klart att jag sitter å skriver upp va du shoppar!? nåmen klart att ja skämta, du tar ju åt dej mesama :b