torsdag 18 juni 2009

Lite allmän info (;

Alltså klockan är kring 10 och jag måsta tvinga mig själv att stiga upp idag :o Vad har hänt med morgonpigga Sofia! Mina ögon känns som betongblock.

På tisdagen hade vi tacokväll hos Danni, Lagade supergoda tortillas och tacos och diskuterade allt från favoritdinosaurier till politik (; Sedan stack jag och mikki iväg till ollis :D Superlänge sedan både jag och mikki har varit där sist. Men det var nog riktigt roligt ^^ Men vi kom fram till att ollis har bytt från "bonde söker fru" till "finn-bonde söker fru" ! Fanns påriktigt massor av dem, som kommer fram och drar nån sliskig raggningstaktik, Suck och stön. Sådana förstår jag mig inte heller på, som kommer fram gång på gång till samma flicka och förstår inte att ett nej är ett nej.
Nåja, men våran Olliskväll slutade nog med att jag kom hem närmare 5 tiden på morgonen, utan att vara allt för slut i bollen. Lyx!
Sedan igår så läste jag ut da vinci koden, Buuhu, jag hatar när intressanta böcker tar slut!
Efter det så kom mikki hit och vi gick på långpromenad till Edvinstigen och runt den och tillbaka, dessutom via siwa för att köpa välförkänta krapulalimsor (; Sedan tog jag mej en äta-nötter-och-kolla-på-friends-kväll. Jag var så trött. Nu skall jag påriktigt komma igång med "män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson! Har varit påväg att läsa hans böcker jättelänge, men har inte varit inne i min "bokperiod" utan har istället läst typ... cosmopolitan (; haha, men nu skall jag ta mig i kragen.

Usch, kristian kommer inte hem förrän nästa helg. Jag saknar honom :/
Men nu skall jag fara ut och springa! och jag skulle vilja ha musik, men som sagt så har jag donerat min mp3- spelare åt Kristian. Nåja, nu skall jag fara innan jag blir alltför hungrig :D

Inga kommentarer: