måndag 8 juni 2009

Chill out dude!

Moro!
Idag har jag legat där ute och solat, tyckte inte jag var så farligt röd, men nu när jag började kolla så är jag nog lite kräftlik iallafall (; Sedan tränade jag lite, men mina stackars vader höll inte för min trampis så jag for på lenkki istället :D konstigt nog gjorde det inte ont alls! Lyx.
Sedan har jag varit med emme och ätit jordgubbar vid strömsö och sedan for jag och emme och hennes pojkvän till strampen på varsin lonkero! Det var också riktigt chill :D

Om det är bra väder i morgon så fundera vi lite att fara och meta ! Det skulle vara jättekul ^^
Skulle måsta vara lite mera aktiv med dethär att lägga upp bilder på bloggen, men då min hårdskiva e proppfull så jag får inte in någåmera bilder förrän jag tömt skiten (;
Imorgon tänker jag fara ut på morgon lenkki! de skulle vara überskönt!

Usch vad jag vill kristian skall komma hem nu! Jag är nog lite kramsjuk ^^

Inga kommentarer: