söndag 21 juni 2009

Midsommar 2009

Super rolig helg med bästaste flickorna :D Nu sitter jag hemma framför datorn och är skitglad :D Och gissa varför? Jo för att jag skall med Mic och hennes familj till Powerpark ganska så snart :D
Jag blir uppspelt som en 5 åring på julafton när det gäller nöjesfält. Så jävla kul :D
Nu skall jag ta och berätta lite vad vi gjorde på midsommaren ^^

Fredag
Först for jag,emme,danni och mikki till Åminne och åt :D Och kocken Sara var ju där också och serverade oss, och verro kom dit på krapulaglass :D Sedan kom Ciila och Jonna och så for vi till mölle på en jättegod drink som hette typ "hyvä ystävä" eller nåt ditåt. Sedan for vi med färjan över till bergö och emme visade oss runt lite (; Efter det så var det villafest på bergö som gällde.
Det var riktigt kul, bara att jag fick huvudvärk mot natten. Sedan när jag kom på mej själv med att gala " in the jungle" för full hals så var det dags att åka hem (; haha, så tog vi en vända via axo och kollade in hennes hemmafest, men sen hem och tuta ^^

Mic,ciila och jonna äter korv :D

Lördag
Ingen krabbis :D Hallelujah! Var slö hela dagen, ända tills jag håxa att man måst börja fixa sig om man skall ut igen. Vi hade förfest här hos mej och grillade lite och hörde på musik och sånt chill (; eller typ hoppade upp och ner till musik ;) Sedan blev det fontana, där blev det desamma som vanligt, dansa och hälla i sig drinkar :D Men nog är det ju roligt för de nog. Sedan när krogen stängde så for jag hem och sova. Och vaknade idag på morgonen och väntade med spänning på att mikki skulle vakna och bekräfta att vi nog skulle till powerpark :D Och det gjorde hon just, så nu är jag skitaglad :D hoppas bara inte jag får nån krabbis attack där i nån snurrande grejsimojs (; Här är en bild på jag och mina söta kompisar från lördagen :D

Woho, och så kommer söt-Kristian hem på fredag <3 usch vad han sitter inne mycket nu där i skitmilin! Saknar honom massor :/

Inga kommentarer: