måndag 29 juni 2009

Feber :/

Hur lyckas jag bli sjuk mitt i värsta värmeböljan?
I morse vaknade jag med konstig värk i benen som kändes som träningsvärk, och förstod inte ett dyft? eftersom jag inte tränat något alls i helgen? Sedan tänkte jag att jag botar det med att ta en morgonlenkki. Den gick riktigt bra och jag kände mig helt normal, men sekunden efter att jag kom hem igen och satte mig ner i en badenbaden stol så kände jag hur jag mittiallt blev helt varm och snurrig?
tänkte att det var vätskebrist eller nåt, men så kom jag in och la mig i sängen och kände hur värsta febern blossade upp, och jag började frysa helt sjukt mycket! sedan slapp jag nästan inte ens upp ur sängen för det värkte så himla mycket överallt? Helt sjukt.
nåja jag slapp efter en burana och gick ut och la mig i solen på ett täcke (; för jag frös som fan.
Sedan kände jag mig bättre en stund och mia kom hit och solade lite med mig.
Sedan slutade buranan tydligen värka och jag gick in och mätte feber! Den visade nästan 39 grader? :O har inte haft så hög feber sen jag var liten? Hur kan man bli sjuk i detta varma väder? Haha, tror inte nån är så intresserad av min sjuk-historia, men måste skriva ner nåt nu när jag orkar sitta en liten stund !

Inga kommentarer: