tisdag 2 juni 2009

So cute!

Jag är lat! Utseendet på denhär bloggen skulle ju inte alls se ut såhär, det var bara ett test? Och nu har jag inte orkat fixa de heller (; Måste nog ta till med drastiska åtgärder här snart ! :D

Idag har jag upptäckt det jävliga med att vara ledig? Man har ingenting att göra! Jag var så rastlös på förmiddagen så jag bara gick av och an och tittade lite på tv emellanåt för att fördriva tiden?
Nåja, sedan tittade solen fram, så jag gick ut och läste kalle anka och solade tills jag blev lite röd (;
Sedan gick jag in och tränade och såg på friends (;
Nu kommer jag just hem från solf! har varit och tittat på min nya pyttelilla supersöta kusin ^^
Hur söt som helst! Före det så tvingade mamma mej och pappa med på plant-loppis till kronby.
Haha, där var det gammaldags stämning kan jag lova. Söta tanter sålde blommor och kakor medan några gubbar stod och spelade dragspel ^^ Cute!

Imorgon eller inatt så drar jag och mia iväg till Helsingfors! :D Skall bli kul att göra lite annat än att sitta hemma (: Ser framemot att slösa iallafall lite pengar ! Fast jag lovat att sätta band på mig själv med dehär shoppandet.
usch vad det känns förjävligt att Kristian inte kommer hem i helgen :/ Jag saknar honom fruktansvärt mycket, och det känns ännuvärre när jag vet att han inte kommer hem på fredagen som han brukar, och att di dessutom har en massa jävligt där nu, så jag kan inte ens prata med honom någå ofta :(
Men sen börjar ju provinssi också närma sig :D Fan va de brukar vara roligt! De kan man ju bara inte missa? får se va de blir detta år ^^

Inga kommentarer: