fredag 26 juni 2009

Bränd brud!

Jag ångrar att jag sa åt solen i förrgår att den får steka mitt skinn hur mycket den vill, för nu är jag lika röd som en kokt kräfta! Speciellt i ansiktet! Såklart komplett med ränder där brillorna har varit :D Så jävla duktig är jag.
Märkte inte min knallröda färg alls förrän jag kom hem från stranden och gick i duschen.
Sedan lagade jag kylbalsam på typ hela kroppen och i ansiktet som var värst. Det visade sig att man inte kunde lägga kylbalsam i ansiktet, herregud vad ont det gjorde, jag tror seriöst att jag aldrig har varit med om värre smärta :D fick lov att springa till vessan typ lipandes och doppa hela huvudet under kranen :D Men det konstiga är att det är inte de vanliga ställena jag har bränt mig på, utan typ halsen, fejset och bakre låren :D Jag brukar bränna mig på magen och axlarna och ryggen, men de är inte alls brända? :D Konstig sol idag ^^ nåja vi får hoppas att min tomatfärg ändrar sig snart och blir skitbrun (; mina ben har jag iallafall lyckats få lite bruna :D
Snart kommer älskling hem <3 :D:D

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

hahaha oj gumman du e no ganska roli du :D go sof!

Sofia Troberg sa...

fnys! här skrattar man åt andras lidande? ;) höhö