tisdag 16 juni 2009

Där här är orsaken!

Tisdag, grått där ute, tråkigt, och jag har fortfarande inte fått mitt arbetsintyg! Jag är sur som en ättika och dessutom svinhungrig! Varför alltid så otroligt negativt? inte nog med det så hinner jag bara slå på datorn och få nästa negativa överraskning ! Tänk att såna små saker kan göra att man känner sig helt tom inuti. Men när de upprepas gång på gång så blir man bara helt ja, jag vet inte.. matt..hjälplös? Det gör så ont helt enkelt. Trodde den här känslan försvunnit redan, men nu kom den tillbaka innan jag ens hann blinka.

Helgen var underbar, trots att det påtade lite att det inte blev nåt provinssi, som tur är det en årlig grej (; Mäki kom äntligen hem på fredagskvällen efter ha varit borta i två veckor. Före han kom hem så var jag på faros och åt med mina dagisjobbarkompisar, Åt den godaste pepparbiffen jag ätit i mitt liv, allting på fatet var helt underbart! Dessutom så lyxade jag till det med vin till maten och en comsopolitan till efterrätt. 38,60 € WELL SPENT! Det var så jävla gott :D På lördagen så blev det som vanligt chili&Lime (; Sedan handla mat ! Efter det så for vi till tölby och klippte kristians hår och spelade lite GTA 4 med Matias :D Haha. Sedan tog vi en mys hemmakväll hos mej, åt lite batong och såg på lite tv-serier. kristian hade gått barettmarchen mellan ons-tors, så han var helt slut och haltade omkring med sin lilltå som var stor som ett hus och troligen hade den sprickor eller gått av, stackaren! Och så fick han också veta att han sitter inne på midsommar :/ great, jag får se honom 2 dagar på en hel månad. Nåja, på söndagen så tänkte vi att vi gör nåt spontant, så vi brummade iväg till ABC på morgonmål (; Haha! Dessutom så fick jag spela lite frågesportspel på photoplay. Det är nog en egokick de, man känner sig som en kung när man vet nånting som är svårt (; Sedan var vi ute och gick i hettan och jag fotade lite.
Sedan när kristian for tillbaka till milin så kom Sara G hit och vi såg på hancock :D sedan så sov hon här också. på måndagsmorgonen/dagen så for vi till stan och kollade lite. Jag hittade nog någålite på rea. En brun stor lång skjortblus, en sailor topp, och ett par rea shorts ^^ Sedan har vi haft en fjant-kväll och testat olika outfits och tagit töntliga bilder och hört på låtar som man hörde på i typ lågstadiet/högstadiet (; Haha, skitkul :D

men nåja, nu skall jag läsa lite da vinci koden! nog för att jag läst den ren, men den är så bra^^

Inga kommentarer: