måndag 15 oktober 2012

Note to self

Idag skall jag till stan med mia och jag får inte komma hem utan följande:

- Ny mascara

(- Ansiktskräm (Tips anyone? Gärna en som ger lyster och dämpar svullnad och liknande och gör huden slät) )


- Ny concealer


- Magneter till kylskåp. Gärna små och vita och många i en påse. Någon som vet var jag kan hitta sådana? 


- Hårfärg

- Silvershampo

Har hunnit med ganska mycket redan idag tycker jag. Har hunnit äta morgonmål, vara på datorn, varit på lenkki, duschat och gjort yogaövningar på balkongen (vilket inte är en så jättebra ide eftersom hela balkongen är glas utåt så allt jag gör syns till grannarna och folk nere på gatan)

Jag har lite the little engine that could spirit med träningen just nu! Jag skall tamefan börja på sommarform 2013 redan nu. Både jag och Kristian kör stenhårt just nu och vi tänker inte ge upp. För vi tror vi kan. Nej vi vet att vi kan!

Minns ni lilla loket? Jag tror jag kan, jag tror jag kan! åh, nostalgi!



2 kommentarer:

Anna sa...

Vilken ansiktskräm och concealer blev det?

Sofia Troberg sa...

Ansiktskräm glömde jag faktiskt helt bort :D Men jag har bestämt mig för en concealer från Dior! Den verkade vara helt fantastisk. Väntar bara att mina kicks-rabattkuponger skall komma hem på posten så skall jag köpa den :)