söndag 21 oktober 2012

Long time no see

HEJSAN! Nu har jag äntligen en lugn stund då jag kan uppdatera bloggen. Har ju som sagt varit i Åbo i slutet av veckan och nu över veckoslutet har jag jobbat och varit på Jenny,Etta och Jessicas inflyttningsfest. Den var awesome!

Just nu sitter jag på våran stationära dator så jag kan inte ladda upp bilder från min telefon. Får se om jag hittar nåt annat skoj att ladda upp istället. Haha!

Svar: Nej, hittade inga bilder alls.

Idag har jag varit på promenad efter bilen som var vid jennys, ätit pizza hos Tabu&Sus. (glömde ditt min kokis, grät i 3 timmar....) Haha nånej, bara nästan. Nu har jag suttit på datorn i ytterligare några timmar och väntat på att få mat. Kristian och Tabu har suttit och räknat fysik och sånt obegripligt i vardagsrummet.

Nu tyckte Kristian att han skulle bjuda mig på amarillo! :D Får brottomt. Kan man fara och äta på restaurang me krapula-skitit hår? JOOO HEJDÅ!

Inga kommentarer: