fredag 12 oktober 2012

Intressant stuff om Sofia&Kristian

1. Kristian har ett speciellt sätt att vara med djur. De dras till honom och hans lugn. Här en dag då jag pratade med honom i telefon så slutade han prata för att han klappade en hare. Jag bara...ajvadå? Jo ni läste rätt, han stod och pajjade en vild hare på huvudet?! Samma hare har han matat med gräs och pratat med hela sommaren berättade han. Man bara..............hur fan gör man de?!

2. När vi hämtar subway mat måste jag ALLTID vara med och kontrollera hur mycket sås de lägger på min subway. Såsen är det viktigaste i hela batongen och det smakar inte lika gott med mindre sås än vad jag vill ha, och det är inte lite sås det heller...de som jobbar där brukar skratta åt min sås-mängd. (I min sub skall det vara southwest sås och majonnäs) Någon annan som har likande konstigheter för sig?

3. Kristian vaknar inte ifall vi inte har på alarm på två telefoner (och typ snooz 10 gånger). Gissa hur irriterande det är att jag tvingas ha alarm på min telefon tidigt på morgonen då jag är ledig....

4. Ett av våra favorit tv-program är "Vem vet mest" (ett frågesport-program) som kommer från svt24 klockan 10 varje vardagskväll. Vi brukar märka det så det kommer på automatiskt. Haha!

5. Jag är skitdålig på hår. Jag kan inte ens få en vanlig hästsvans att se bra ut.

6. Jag har blivit beroende av avocado och grynost och äter det åtminstone en gång per dag.

Här kommer en bild på oss två från Wasa By Night i år. (Haha fint jag lyckats matcha halsduk och skjorta.......)


Inga kommentarer: