tisdag 2 oktober 2012

FILM TAJM

Idag hade vi klockan att ringa på halv 6 på morgonen. Vi steg upp klockan 6 och gick ut på en promenad i regnet. Otroligt skönt! Varför tar man inte sig tid att ta morgonpromenader oftare? Det skall jag absolut försöka börja med. 

Just nu ligger jag i soffan och är överförtjust eftersom jag just hittade massa filmer jag inte visste att vi hade. Så nu har jag just sett på "Click" och skall som nästa se "Charlie and the chocolate factory". Passande nog till min film-dag så kom det ett mail i morse där det stod att dagens föreläsning är inställd och vi har ledigt ända tills fredagen. Hallelujah!

På lördags morgonen skall jag troligtvis fara till Helsingfors på konfirmation. Då skall jag köpa en ny fin klänning och nya festskor. Har redan kollat runt lite på klänningar. Men hörni det är länge sedan jag har varit i Helsingfors och shoppat. Vilka klädbutiker förutom Zara, Monki och Mango finns det som inte finns i Vasa som löns att fara till? 

Idag skall jag umgås med denna pingla! Bilden är tagen på midsommaren. Synd att sommaren är så kort. 

2 kommentarer:

HeeledHeadlines sa...

COS!! :D har kommit till Kämp Gallerian! :)

Sofia Troberg sa...

SERIÖST?!? AWESOME! :D:D Då är mitt vinterjacks-problem löst ! älskar deras linjer på jackorna.