onsdag 17 oktober 2012

ÅBO ROADTRIIIIP!


Yey snart far jag, Kristian och Jenny vi iväg till åbo för att hälsa på Daniel och för att shoppa! Tänkte fara på morgonlenkki idag men fick lov att skippa den på grund av huvudvärk. Jag skall köra halva vägen till åbo och får inte under några som helst omständigheter ha huvudvärk. Men då min kropp tydligen tycker det är skitkul med ironi så vad kan man? Hello burana my old friend....

Min söta pojkvän har börjat skriva lite i sin blogg pånytt så ifall ni är intresserade så klicka gärna in på den : http://mistakes.eu/ (tryck på BLOG där under så kommer ni till bloggen)
Han skriver just nu lite om sina fordon och om hans träning och livet som studerande. Och förstås använder han sig av sin awesome humor mellan raderna.

Nu skall jag fortsätta att packa och sånt trevligt. Hatar att packa. först och främst för att jag inte har nån ordentlig reseväska. måst trycka allt i massa småväskor. blä.


Inga kommentarer: