onsdag 24 oktober 2012

I skolan

Sitter för en gångs skull i skolan och har en vettig föreläsning. Handlar om yrkesetik. Jag har på senaste tiden börjat ha med mig datorn till skolan. För mig går det så mycket lättare. Dessutom koncentrerar jag mig i vissa fall bättre om jag har nåt att knapra på. Och så går det mycket snabbare att skriva ner allt. 

Idag har jag ätit största big-ass morotskaksbiten i skolkafeterian. Har dreglat över den i flera veckor, så ni kan förstå hur awesome det var då den var ännu godare än vad jag hade förväntat mig. 

Inser här nu i ljuset av alla lysrör som finns i detta klassrum att min dator är helt sjukt smutsig. Min har nån mystisk "special" design så alla knappar är helt fyrkantiga och har större mellanrum mellan varandra så för smuts så är den rena rama paradiset. 

Sådär nu när min hjärna trots intressant ämne säger att den är alldeles för trött för detta så lägger jag upp en hjärndöd bild istället. Fast lite kul är den ju nog. Haha...hahaha..hahahahaha...eh.. 




Inga kommentarer: