onsdag 24 oktober 2012

Lite nytt stuff

Nu är jag hemkommen från skolan och har ätit resterna av gårdagens pizza ala Kristian. Supergoda pizzor lagar han. Nu tänkte jag visa vad jag köpt i Åbo. Blev ingen större shopping faktiskt. Sedan det jag hade tänkt köpa i Vasa så var inte heller som jag hade tänkt så fick skippa det med. 

Men jag köpte en nightcream från en liten söt butik full med coola tvålar och sånt som heter STENDERS. Jag är faktiskt mycket nöjd med krämen, den återfuktar hela ansiktet över natten och huden blir babymjuk. Helt organisk är den också. 

Vete fan vad jag gör med fejset. Kan tydligen inte ta normala foton längre. Får lov att joina den ökända ank-klubben för brudar som inte kan hålla läpparna i styr då kameran tas fram. (orkade dock inte heller ta ny bild eftersom det för jäkla jobbigt att hålla still krämburken...puh,pust och stön) 

 Köpte också en beige ögonskugga från M.A.C.

Jo och så köpte jag stickatröjan från gina som jag har på mig på bilderna, skitskön, skitvarm och blir skitnoppig. Antar det är vad man får vänta sig då man köper tröjor för 14,90€

Ps. Kolla mitt fransserum funkar....mina fransar har blivit både fylligare och längre. 

2 kommentarer:

Anna sa...

Vad är det för fransserum du har? :) // Anna F

Sofia Troberg sa...

Hödu jag fick det av min kompis Jenny till födelsedag. Hon hade beställt det från nätet. Lash P7 (eyelash enhancing serum by LIVE) heter det :)