lördag 27 oktober 2012

Mystisk dag

 Idag har det varit en mycket mystisk dag. Först har jag varit på jobbet. Till lunch åt jag rökt abborre på jyväsämpylä. Doften av bakelser, bulla och bröd skar sig lite med doften av rökt abborre som spred sig när jag värmde min fisk i mikron. Haha.
Mina mumsiga smörgåsar. 
Sedan har JAG bytt till vinterringar på bibben våran. Kolla bara på bilden här ovan hur jag kämpar ( är helt limin i armarna och rumpen) Efter detta så har kristian rullat omkring  i lägenheten med en ny stol han råkade hitta (Dont ask)? Nu så råkade vi just härja omkring så mycket så kristian fick en limsaflaska i ögat....Nu kollar vi på futurama och chillar. 

3 kommentarer:

Ze Leatherchair sa...

https://lh5.googleusercontent.com/-hMxPHHvfPTU/UIwynBS8FVI/AAAAAAAAJoE/N7DPL9aLZH0/s800/Untitled.jpg

Va vill du äta ribbs med då vi har ribbs night?

Love. The rollin' leatherchair, xx

Anonym sa...

homo

Sofia Troberg sa...

cool du är älskling.....:D puss läderhomo.