fredag 10 juli 2009

Villan!

Har varit på villan nu sedan onsdagen! For dit för att kurera min dödskrabbis som jag tydligen hade skaffat mig (; Ollistisdagen var skitkul men jag kanske borde ha lämnat kvar dedär sista drinkarna i sina flaskor bakom bardisken (;
Nåja, men jag har haft jätteskönt på villan! ätit gott, sovit i mängder, och läst en massa skvaller tidningar och en bok till slut. Igår var jag och mamma och metade ^^ fick en hel abborre. Sedan så började det ösregna och alla mina kläder blev så blöta så man kunde vrida ur dem. Så jag valde att stanna en natt till där och bara lata mig ^^ skönt. Sedan så lade vi ut nät också på kvällen och i morse när vi tog upp dem så var de helt fulla med fisk :D Så idag har jag proppat i mig massor av rökt abborre,nypotatis och doppalakan (; Fyfan va gott. Sommarkänsla till tusen, fast regnet öste ner som aldrig förr.

Halva tiden har nu gått av dehär året som kristian skall vara i militären! jag trodde det skulle bli lättare med tiden, alltså att jag skulle vänja mig med att han är borta. Men jag saknar honom bara mer och mer för varje vecka han inte är här, och det gör bara mer och mer sjukt för varje gång han åker tillbaka på söndagarna. Hoppas att han får ta massa-loma vid min födelsedag^^ Det skulle vara helt underbart.

Nåja, slut pluttat ! nu skall jag läsa kalleanka :DDD

Inga kommentarer: