fredag 24 juli 2009

Snälla John Blund !

Kom och strö sand i mina ögon så jag somnar :/ Mitt huvu känns som om det skulle explodera av trötthet, och ändå så kan jag inte sova! Vaknade 6 tiden och har varit vaken sen dess :/
Måste väl helt enkelt stiga upp och städa? Troligen är det de som stör mej, att det är råddigt och jag vet att det måste städas och tvättas och allt möjligt idag.

Igår var vi flickor och "firade" mig vid amarillo, jättekul kväll med en hel del skämtsamma dissar och gapskratt :D Jag fyller ju först på måndagen, men då var det några som inte kunde vara på plats. Jag åt en lövbiff igår, med franskisar (; mums va onyttigt och gott (; Dessutom smakade jag även på mikkis räkpasta med vitlök, som var typ de krämigaste och godaste ever! Det skall jag ta nästa gång :D

Oj fyfan vad trött jag är! Och hungrig också... men det är ju inte riktigt lunchtime ännu!
MEN om 12 timmar kommer älskling hem, åh det känns som om jag inte sett honom på ett halvår, fast det bara är 3 veckor :O alldeles för länge iallfall.
Tänk, jag har bara 2 hela dagar kvar tills jag fyller 20 och jag kommer aldrig mera vara tonåring, och inte ha nån ursäkt över pinsamt beteende (; Haha. Och nästnästa måndag börjar jag jobba igen, vart fan har denhär sommaren tagit vägen? påriktigt? Den började ju just, och nu är den slut? Snyft..
Nåja, skall väl städa nu då!

Inga kommentarer: