lördag 11 juli 2009

AARRRGGHHH!

klockan är ett på natten och mina grannar har nånslags fest som tydligen går ut på att trumma så jävla hårt de bara kan på trummor! Det är omöjligt att sova. Och jag är så jävla trött :/
Stöööööööööööööön! tror jag skall se på friends och se om jag somnar !

Har ny dataskärm jag :D Eller ny och ny, fick den av pappas nån kompis! Ganska passligt att jag hade den på lager när min gamla jättelåda till skärm sippade totalt idag.

Nu blev det tyst där ute, aaah frid för öronen! Kanske de insåg att klockan är mitt på natten och att vi vanliga dödliga faktiskt försöker sova? ;D

2 kommentarer:

Lena sa...

I KNOW! sov med öronproppar... Det värsta är att jag tror det var Helvi...

Sofia Troberg sa...

hahaha! oj nej :D nejmen jag tror det var grannarna här mittemot vårat hus, för de hade massa folk där :|
Di trumma lite i morse också! Gah..